8 Aralık 2020 Salı

Pasaport ne zaman gelir / çıkar?


Pasaport başvurusu yapıldıktan sonra pasaportlarınız; il merkezlerine 3 iş günü, ilçe merkezlerine 4 iş günü, köylere 7 iş gününde teslim edilir ve elinize geçer. Yani pasaport almak için pazartesi veya salı günleri başvuruda bulunursanız o hafta içerisinde pasaportunuz elinize ulaşır. Eğer diğer günler başvurursanız pasaportunuz bir sonraki hafta gelir. 

Not: Çok nadir de olsa çeşitli teknik nedenlerden (pasaport defteri bitmesi, grev gibi) dolayı pasaport dağıtımı 10 günü bulabilmektedir.



33 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. 1hafta oldu hala pasaport gelmedi

    YanıtlaSil
  3. 6 gün oldu pasaport dan haber yok yani yazın ve kışın teslim süreleri farklı olabiliyor. Salı günü başvurdum bugün pazartesi daha kargoya verildi bilgisi bile gelmedi kimbilir nerelerde ve ne zaman ulaşacak.

    YanıtlaSil
  4. Bu zaman zarfı yurt dışındaki pasaport başvuruları içinde geçerlimi ?

    YanıtlaSil
  5. İlk pasaportum 10yıllık alabilirmiyim 5yıl mı veriyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 18 yaşından büyükseniz alabilirsiniz. 18 yaş altı 5 yıl alabilir.

      Sil
  6. Yurt dışında yaşayanlar için kaç günde gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAŞIYOSUN AMA SANIRSAM YABANCIYLA EVLİSİN OZ AMAN ALSANYA VATANDAŞLIK NE BEKLİYON DAHA SAYIN ERİK

      Sil
  7. Yurt disinda 1 afta icinde gelir

    YanıtlaSil
  8. Almanyay viz3,kalkmis,dgrumu,arkadaslar bilen varmi ? Bide,yeni pasapaortlar,cikcakmis,birtek onunla,vizesiz,cikabilirmisz,bilen,varmi lutfen,cvo yazin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz hangi dünyada yaşıyorsunuz la adamlar 1 saatliğine vize kaldırsa t.c nufusu 40 milyona iner bir saatte 40 milyon kişi yurt dışına çıkar o hayalleri birakın a.q yeter yaw

      Sil
    2. Hayir almanya vizeli.evet mart ayinda yeni pasaport cikacak bu sene sonunda o pasaportla gidersin vizesiz almanyaya

      Sil
  9. Yılbaşından önce yaptırdım islemleri hayla gelmedi

    YanıtlaSil
  10. Yurtdışında yaşayanlara 10 yıllık pasaport 350 tl türkiye'de yaşayanlara ise 620 tl bu nasıl adalet anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU DÜNYADA KOPARAN KOPARANA .ANNAMADIYSAN ANICAN DİLİ YAZ ÖĞRETEM.

      Sil
  11. geçen sene bir pasaport başvurusu yapmıştım hala gelmedi

    YanıtlaSil
  12. Hayret pasaportum 2 gün de geldi
    Macit Gokyildiz

    YanıtlaSil
  13. 15 gün oldu hala gelmedi.

    YanıtlaSil
  14. Ben pasaportumu bulamiyorum evde nereye koydugumu bilmiyorum hertarari aradim fakat bulamadim simdi yeni pasaport cikarsam 6hafta surer diyolar ben turkiyeye gidicem iki hafta sonra biletimi aldim simdi caresiz kaldim yabancilar polisi turkiyeye gidip gelmek icin bir belge veriyormus dogrumu yada muracat etsem yeni pasaport icin yetisirmi acaba bilgisi olan varmi lutfen

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar pasaport'ların teslim süreleri başvurduğunuz emniyetin yoğunluğuna göre değişir. büyük şehirlerde biraz geç gelir ve tersine küçükşehirlerde 2- 3 güne gelir.

    YanıtlaSil
  16. pasaport başvurum tam bayramdan önce ki cuma ve benım ayın 19 unda akşam yurtdısına cıkmam gerekiyor pazartesi hemen sabahtan alabilir miyim bayramda bu işler devam ediyor mu?

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar pasaport ptt ile geliyormuş ev adresine gelecek şimdi 1 hafta evde gelmesinimi bekleyeceğiz yoksa ptt den mesaj geliyormu

    YanıtlaSil
  18. Kütahya da Hususi Pasaport başvurumu pazartesi yaptım...Salı günü pasaportum adresime geldi...

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar iyi pasaportlar..
    Pasaport bavsvuru hazırladım. Polis adam diyor 2 % 3 adresi kargo gelecek. 10 yılı +20 üst üste serbest demi?? :)
    Avrupa ya çok güzel seviyorum

    YanıtlaSil
  20. Slm arkadaşlar ben hollandaya tatilee gitcem ama vize için gözümü baaya korkuttular, vize çıkmama ihtimali yüksekmi bilgisi olan varmı lütfen yardım

    YanıtlaSil
  21. 06 12 2016 da başvurumu yaptım. egm de pasaport kişiselleştirildi yazıyor. heralde yarın 7. gün uçak biletimi aldım. en fazla 10 gün dedi pasaport şube zannediyorum ki bileti yaktıracaklar

    YanıtlaSil
  22. Ayın 7si salıgünü başvurdum inşallah cumaya kadar gelir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  23. Nısan 28 ınde başvurdum halen bekliyorum pasaport umu gelmedi neden ki çok geçmi sürüyo

    YanıtlaSil

2023 Yılı Güncel Pasaport Ücretleri

2023 yılı (Temmuz Sonrası) güncel Pasaport Ücretleri / Harçları aşağıdaki tablodaki gibidir. Öğrenciler İçin:  25 yaş altı öğrencilerd...